Майстерня улюблених іграшок

19.10.12

Як зробити іграшку з дерева

Переглядаючи статистику відвідуваності помітив, що люди заходять на мій блог за ключовими словами: "Як зробити дерев'яну іграшку".
Не повірите, але мене такий запит завів в тупик, бо я зрозумів, що поняття не маю як її можна зробити! Не знаю для дитини якого віку, для хлопчика чи для дівчинки... бо вже з цих параметрів можуть бути сотні варіантів забавок.
Звідси роблю висновок, що потрібно починати писати майстер-класи. Наразі надумав написати про те, як зробити дерев'яний пістолет і шнурівку. А може у вас, мої читачі, є якісь побажання?



8 коментарів:

  1. не знаю, чи буду я колись шось робити з дерева, наразі лише є бажання освоїти ручний лобзик для власних потреб (навіть пилки вже купила)) але МК будуть дуже корисними.. буду ділитись посиланнями із коханим))

    ВідповістиВидалити
  2. Дима, у меня в блоге та же история: ключевые слова для поиска - "как свалять" (мишку, змею и т.д.). И меня подобные вещи очень удивляют. Такое ощущение, что ввиду очень большого количества всяческих мастер-классов в сети, народ вконец обленился и перестал думать :(. Ведь все же знают, как выглядит медведь, так почему же надо искать мастер-класс по его валянию, вместо того, чтобы включить собственную фантазию? И если поиск информации по деревянным игрушкам я еще могу понять, так как новички могут не знать, какой для этого нужен инструмент или какая древесина лучше, то поиски МК по конкретной валяной игрушке вводят меня в ступор - для валяния ведь нужны только иглы и шерсть (а они, в принципе, везде одинаковые), все же остальное зависит от фантазии. И получается, что фантазии народу как раз и не хватает...

    ВідповістиВидалити
  3. Еще что мне не нравится в плане мастер-классов: многие не понимают, что МК - это опыт и наработки мастера, которыми он захотел поделиться. Но многие, к сожалению, упускают из виду техническую составляющую мастер-классов, обращая внимание только на внешнюю его сторону, то есть, пытаются тупо скопировать ту вещь, на примере которой мастер строит свой урок, вместо того, чтобы "переварить" полученную информацию и на ее основе сделать что-то свое.

    ВідповістиВидалити
  4. Дима, до работы с деревом я еще не доросла, но посмотреть оч хочется. :)

    ВідповістиВидалити
  5. Ірино, ото ж бо й воно! Я з цікавості також забив фразу в гуглі: Як зробити деревяну іграшку і нічого нормального не знайшов! Але кількість таких запитів просто дивує... Тому й вирішив написати кілька майстер-класів. Хоча сам не читав жодного подібного тексту, навіть на початках своєї діяльності. Коли бучу якусь цікаву іграшку, то вже знаю як її можна зробити з допомогою наявних інструментів. Навіть якщо у мене були лише: електролобзик, дрель і шліфмашина. Але як виявляється не у всіх все так однозначно... тому вирішив поділитися своїми знаннями в цій діяльності.

    ВідповістиВидалити
  6. Не, делиться знаниями - это всегда похвально) Как говорится - делай добро и бросай его в воду)))

    ВідповістиВидалити
  7. І я теж хотів би побачити "руку мастєра" в роботі.. ))але особливо цікаво від ідеї до завершення.. і цікаво шліфувальний процес..))

    ВідповістиВидалити
  8. Але ж ти, Олеже, жук :) Хочеш щоб я розказав і показав найважчий і найдовший процес шліфування. Але домовилися, зроблю. Намагатимуся відтворити процес не тільки від ідеї і кінцевого продукту. Я хочу донести до людей, що деревяну іграшку може зробити кожен, маючи мінімум інструментів. Але тут треба ще зачепити дуже важливу річ, пошук матеріалу для іграшки. :)) А він валяється під ногами, просто ми не думаємо, що з цього можна зробити іграшку :))) Наразі думаю, як то всьо красіво зробити :)

    ВідповістиВидалити