27.05.15

Дерев'яний метелик

Майже рік тому я повівся на трендові аксесуари для чоловіків - дерев'яні метелики. У моєму виконанні один із різновидів виглядає, як на фото: моделі я і молодша донечка Василинка :) Блін, треба ще собі за роботу манекеном заплатити :))) 

Для цього метелика якнайкраще згодилося червоне дерево - секвойя. Ці найвищі в світі дерева ростуть на узбережжі Північної Америки, але найбільше їх у штаті Каліфорнія. Вік цього дерева сягає 3 тис. років. Хоча максимально ці велетні можуть рости й до 6 тис років. Деревина має високу плотність і надзвичайно стійка до високих температур. Саме тому його часто використовують при виробництві броньованих дверей, які неможливо зламати чи підпалити.

Але воно й на шиї виглядає стильно, а зважаючи на вік, то навіть дуже солідно.
      

4 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Таки да! Як виявилося досі модно, бо мені замовили ось такий файний метелик із справжньою вишивкою! Хлоп одягав його на весіля! :)

      Видалити
    2. Гарненький!:) А я совсем недавно узнала, что это модно. Крестник мой позвал к себе на выпускной (а он парень стильный). Вот на нём я и увидела. Вся школа подходила смотреть эту деревянную бабочку)))

      Видалити
    3. Так отож! Казав хлопака, що завдяки цій бабочці, він був в центрі уваги. На рівні з молодими :)))

      Видалити