02.02.12

Дитяча кухня

А у мене новий цікавий виріб - дитяча іграшкова "електрична" :) плита. Це моя відповідь - китайській іграшковій індустрії. Хоча знаєте, я б отримав велике задоволення, якби китайці почали копіювати мої іграшки :)) Наразі ж роблю сам і то з превеликим задоволенням. За що й дякую своїм замовникам з міста Бориспіль і їхній маленький господині :) Без них я би такої чудової іграшки не зробив. 
Деревяна плита має висоту 42 см, хоча разом з... умовно назвемо це поличкою для кухонних прибамбасів висота становить десь 75 см. Ширина плитки 30 см і глибина - 20 см. В духовці запросто вміститься наніч вся посудка. 
Кухонна плита комплектується деревяною ложечкою, лопаткою, кухонною дощечкою, рушничком і маленьким фортушочком. При бажанні можу зробити ще й дечку, щоб було зручно випікати пиріжки :)) 



6 коментарів:

  1. Дмитрий, работа - прелесть!
    А какого размера плита?
    Можно совет??? - фотографируйте на светлом фоне, можно на фоне ватмана, тогда не будет отблеска и работа выглядит выигрышно.
    Простите, если что... :)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Сашо! В тексті я написав, що висота 40 см, ширина 30 см і глибина - 20 см. Загальна висота десь 75 см. Від порад не відмовлюся. Але в цій ситуації у мене не було під рукою ватмана білого кольору, до того ж замовлення дороблялося і в 12 ночі ще пакувалося до відправки. Часу практично не було. Замовлення якраз нині, 3 лютого, мало стати подарунком :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. печь, чудесная.
      простите, что с размерами "лопухнулась" :))

      Видалити
  3. Ого, какая большая! А ручки вращаются? Здорово выглядит :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Звичайно повертаються! Все по-дорослому :))))

      Видалити