29.10.11

Брелки для мобілок

У моїй творчості зявився ще один напрям діяльності - аксесуари для мобілок. Наразі деревяні брелки для мобільних телефонів представлені у чотирьох видах, але досить швидко їх зявиться набагато більше. Можу вже нині сказати, що незабаром будуть брелочки з рибами, дракончиком і ще двома різновидами котиків :) 
Із серії знаки зодіаку можу, окрім риб, вирізати й діву, близнюків, тельця, скорпіона, стрільця, ваги, а решту тре думати.
Пісі. Можливо у вас є якісь файні ідеї, або малюночки? Надсилайте сюди: dimokl.toy@gmail.com Якщо мені чийсь малюночок надзвичайно сподобається, той отримає брелочок у подарунок :)
Ціна: 30 грн
  

10 коментарів:

  1. Дуже симпатичні брелочки. А таку таксу можна зробити?

    ВідповістиВидалити
  2. Про таксу я вже думав. Але ще не намалював. Якщо маєш 10 кг бульби, то зроблю! :)

    ВідповістиВидалити
  3. ну я не знаю, чи заради такси (хоч вона й буде зроблена твоєю рукою) я готова залишитися без 10 кіля бульби. я подумаю. а ти подумай над таксою :)

    ВідповістиВидалити
  4. Ага, наближаєтсья зима, що кусок деревяшки будеш їсти? :)))) А 10 - кг бульби, то 10 кг бульби :))))))

    ВідповістиВидалити
  5. Дмитрий, оч понравился последний брелок, именно из-за самой древесины, там волокна выглядят как то размыто, красиво! :)
    я обязательно подумаю над рисунком! :)

    ВідповістиВидалити
  6. :) Дякую Сашо! Саме з цього шматка я хотів зробити брелочок для своєї дружини. Але вона сказала, що то буде не дуже красиво. :) Коли ж побачила готову продукцію, то думаю, трошки пошкудувала :)
    А загалом для таких штук ідеальним варіантом був би березовий кап (доброякісний наріст на стовбурі дерева). Фактура деревини там просто неймовірна.

    ВідповістиВидалити
  7. Дима, я не знаю как вы относитесь к таким "конфетам", но я вас награждаю! :)) http://sashin-mir.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  8. Які вони класні!! А які розміри брелочків? І що ж за дерево то такого приємного кольору?

    ВідповістиВидалити
  9. Ой, ща поміряю, майже в 1-й ночі :)) Брелочки мають розмір 4,5 на 3 см. Такий файний колір має ясень, особливо якщо його файно відполірувати. :)

    ВідповістиВидалити